Glbyrk ya herkesin ağrı eşiği farklı, yaşadıkları farklı. Bi gün e bebek mağazasında bi hamile kız görmüştüm, kız benim aylarımdaydı ama dimdik duruyo keyifli keyifli bişeyler bakıo. Ama ben resmen sürünüyorum elim belimde, kemiklerimin ağrısından ayakta zor duruyorum alacağımı aldım çıktım eve geldim bi ağladım. Nası moralim bozuldu herkes ne güzel geçiriyo ben de sürünüyorum diye.