Demir_bebek Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim doktor ultrasyondan baktı normalde 7 haftalıktır ama gercekte 5 haftaliktir dedi gec döllenme olmuş :) çok şükür kesemizi gördük 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi :) 🥰
YagmurAnnesi Demir_bebek hadi gözün aydın canım. Çok şükür 🤲🏻 Bir de İlerde kafanın karışmaması için 5 haftalık olarak devam et hesaplamaya. 7 haftalık dersen son zamanlar günün şaşıyor ☺️
defneveannesii_ Demir_bebek Oy maşallah gözünüz aydın sağlıkla gelsin inşallah🌸 Benim de geç döllenme olmuş normalde 7 hafta 5 günlük olmamız gerek ama 6+5 olduk bugün💕 Doktorum çok doğal bir durum dedi😊 Allah kucağınıza almayı nasip etsin canım🤰🙏
Sevgi-27 Demir_bebek maşallah 🧿 sorunsuz ilerler inşallah 🤲 bnde bugün doktordan geldim kese göründü adete göre 6 haftalık ulturasona göre 4+3 haftalık çıktı kese çok küçük dedi çok umutlanmayin fazla dedi 😞
Demir_bebek defneveannesii_ amin çok teşekkür ederim sizde ins sağlıklı bir şekilde kucağına alırsınız 🤲❤️
Demir_bebek Sevgi-27 bana sadece 5 haftalıktır dedi kese 10 mm dedi hatta sorun şuanda yok dedi Protestan yazdı onu kullan 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım ins oda iyi geçer yaa 🤲 sizde üzülmeyin emin olun sizde de sorun yoktur sadece küçük olduğu için öyle oluyor moralinizi bozmayın Rabbim hayırlısını nasip edecektir..