engineermom_ Hanımlar geçmeyen bir hastalık sürecindeyim 🙈 bir hafta iyi bir hafta hasta geziyorum sizler bu süreçleri nasıl atlattınız ilaç kullanamıyorum yemeye içmeye dikkat ettiğim halde sürünüyorum😭😭 önerebileceğiniz bir şeyler var mıdır?
anie engineermom_ aynı durum malesef canım ne kadar dikkat etsem de geçmiyor bol bol c vitamini alıyorum inşallah geçecek bu dönemde
femme mcansum benımde ılk agrımaya basladıgında strepsls pastıl kullandım 1 gune hafıfledı ertesı gunu gectı, sıcak seyler ıcın bol bol
mcansum femme benimki sanırım bademcik tek taraflı çünkü geçiyor gibi tekrar başlıyor iş yapınca daha kötü oluyorum
engineermom_ femme ilaç kullanmamak için direniyorum ama artık bitap düştüm ihlamur içiyorum onda da kısıtlı :( boğaz pastilleri bebeğe zararı olmaz değil mi? Doktor kontrollü mü kullandınız siz?
femme engineermom_ zaten vitamin içerikli, bi problem olacağını sanmıyorum, acicaksi doktora sormadım, ama üzerinde gebeler kullanamaz diye bi ibare yok ona baktım bana çok iyi geldi