Sahra_su Merhaba, ayak boyu 32 kafa boyu 30 haftalik ile uyumlu gibi birsey yaşayan annemiz var mdir ? Normal midir sizce bu durum ?
Mysmrt Sahra_su genellikle iki hafta ileri geri çok önemsenmiyor normal karşılanıyor canım fark iki haftadan fazla olursa sorun var diyorlar seninki normal 😇
Sahra_su Mysmrt teşekkür ederim canım. Acaba az mı besleniyor anlamadım ki 1800 e 44 cm dedi o da normal gibi. Benim kafam biraz küçük ondan belkide :))
Mysmrt Sahra_su yok canım ben de geçen hafta 32. Hafta olarak gittiğimde 1940 gram çıktı zaten bu haftada 1700den az olmadığı sürece sorun yok😊
YagmurAnnesi Sahra_su ben 30 haftalıkken gittim 1500 gr gelişimi iyi dedi. 32 olunca yine gidecem 2 gün sonra yani. Kız ve erkek bebek arasında da kilo farkı olur tabi ama normal bence