Yagmur28umeyr Benim kizim olacak kesinlesti hic kg almamisim 2 kg vermisim cok mutluyum kg almak istemiyorum yeterince kg var malesef sizler kg aldiniz mi kac kg hamile kaldiniz suan kacsiniz ?
Sezenay Yagmur28umeyr 1.6kg aldim 14haftaligim daha cinsiyet öğrenemedik maalesef 😕 ama benim icime kızım olcak gibi doğuyo hayırlısı bakalim
Sahinaysr Yagmur28umeyr en fazla kilo alan benim galiba 😂😂15+5 haftalık olduk 8 kilo aldım ve ikinci hamileliğim ve bi oğluşumuz daha olacak Allahn izni ile😍
Septik34 Salı gün gittim 15+1 haftalıktık tam. %90 kız bebek dedi gördünüz mü dedim kemik yapısından dedi anladım 4 kilo aldım birçok şeyi yiyemememe rağmen🤦♀️
moms06 Taa 10. Haftada öğrendik sandık biz yanilmis doktor 12. Haftada yüzde yüz kız dendi 15+4üz ben 6 7 kg aldım ama istahim açık napim kendimi kasamiorm dogumdan sonra vercem inşallah 😀 bebişim sağlıklı olsundaaaaa 😘 dogumlariniz ne zaman gözüküyor bizim ki 14 Nisan 😃
Nazandeniz 15+3 tam öğrenemedik ama erkek dedi . Bakalım diğer haftalarda ne olacak. 1 kilo aldım zaten kiloluyum hiç almasam bile olur