yusmer04 Kızlar çarpıntm oluyodu dün doktora gittik nabzim 130lara çıkmış doktor böyle bir değer için maraton kosman lazım dedi kardiyoloji randevusu aldım gidicem var mı yaşayan böyle bişey
Elifgoktug1 yusmer04 bende de oluyordu tansiyonunu duzenli olc zamanla cikabilir 140 150 oluyordu 110 dan asagi inmiyordu surekli bir carpinti oluyordu
irmgzr13 yusmer04 sırf bu yüzden hastanede sabahladım 140-150 arası hep bi türlü de düşmedi ama hamileyim diye yapacak bişi de kalmadı dedi doktorlar o yüzden mecburi eve gönderdiler
2pati1baby yusmer04 geçen hafta 140 tan aşşağı düşmedi ama bende nefes alamama da vardı doktorum beni göğüse yönlendirdi zatürre başlangıcı çıktı maalesef Şuan tedavi görüyorum
Hzlhakko yusmer04 benim ilk bebeğimde senin gibiydim 8-9 haftalıkken azalmıştı doğum yaptıktan sonra tansiyon ilacı kullandım şu an ikinci gebelik kullanmaya devam ediyorum korkma ama doktora görün mutlaka
irmgzr13 yusmer04 doktor bana bebeğin hareketlerinde herhangi bi değişiklik hissetmiyorsan yolundadır her şey demişti korkutma kendini hareketlerini takip et bebişin çok geçmiş olsunn
Elifgoktug1 yusmer04 hayir hala daha ara ara oluyor ben pek sagligimla ilgilenmeye firsat bulamiyorum acikcasi🙈
Oznurtopal Benim de 20 li haftalarda öyleydi şuan normale döndü. Kansızlık varmış ilaç kullanmaya başladım onun faydası oldukça düzelmiş olabilir benim. Şuan 34.haftadayım öyle bir sıkıntı yok
Sekerportalali 100 e kadar normal diye biliyorum kan arttığı için olabiliyormuş hamilelikte ama 140 -150 ler çok gibi 130 üstü hatta özellikle dinlenikken . Dr gidildiğinde hareket hali oluyor ve ister istemez heyecan stres dinlendikten sonra ölçüm önemli
Sedauzunbekiroglu Ayni sorunu yazdan beri yasiyorum yazin sicaktsn oldgunu dusunuyodum ama simdi hic bisey yapmim yine kendi kendine yukseliyor neden oluryor anlamis degilim ama
Liliales yusmer04 ben de aynısını yaşadım doktorum demir ilacından olabilir 200lerin üstüne çıkarsa tehlikeli olabilir dedi. Çayı kahveyi kestim hiç içmiyorum normale döndü
qwer890- yusmer04 Benim de yüksek daha önce TSH ım düşmüştü sanırım yine TSH düştü. Genelde TSH düşünce nabız yükseliyor bende.
Elifgoktug1 qwer890- hicbirsey yapmadim dogumdan sonra 24 saat tansiyon holter takildi kalp doktoru yeme icmemi sordu neler tuketiyorsun yada tuketmiyorsun dedi . Bende et ve yumurts haric herseyi tuketiyorum dedim oda yasimin daha genc oldugunu ilac vermek istemedigini protein agirlikli beslenip birde oyle denememi istedi simdi azar azar yiyorum eskiye nazaran daha iyiy
qwer890- Elifgoktug1 Gebelikte nabız yüksekliği normal diyor doktorlar kalbin iki kişi için atıyor diyorlar. Ama tabikide bunun da bir sınırı vardır. Çok geçmiş olsun. Benim yükseklik TSH a bağlı oluyor gebelikte nabız yükseldikçe TSH düşüyor.
Yuem0105 yusmer04 benimd öyle 135 leri goruyo nabzın tasiyon 15 leri bı limon iciyom duzeliyo ama doktora gidicem çok rahatsız oluyorum