Hilal54 Merhaba suyum fazla oldugu için doktor açlık tokluk şekerime bakacaginı söyledi 29.haftamda gidicem geç kalmıs olurmuyum şeker testi için bi de nasıl yapılıyor bilen varsa yardımcı olurmusunuz?
Yayla Yoo benim 28 haftada baktı. Ben şeker yüklemesi yaptırmadım. Şeker aleti aldım kendim takip ettim bir hafta. Nasıl yapıldığına gelince. Aç karnına gitmen lazım kan alıp bakarlar sonra şekerli su içirip 1 saat sonra tekrar bakarlar canım.