Superisi- Kızlar ben 13. Haftaya bugün geçtim ve bulantılarım da geçti iki haftadır iyiyim. Ama doktorum hamilelik boyunca kahve ve çay içmemi yasakladı. Özellikle kahve için birkaç yudum içebilirsin ama daha fazlası olmaz dedi. Herhangi bi sıkıntı da yok :( siz de durumlar nedir?
bendiyebiriii Superisi- bana da içme dedi. Baya dikkat ettim çay zaten içmiyorum ama baktım herkese 1 fincan Türk kahvesi serbest ben de içiyorum valla
Xxx0101 Superisi- bitki çaylarının hepsi yasak canım öncelikle normal çayda vücuttaki bütün demiri alıyor ne sana ne bebeğe kalıyor.. Türk kahvesi 1 fincan içebilirsin demişti doktorum bana haftada 1-2 kere. Kimisi hem çayı hem kahveyi devamlı içiyor ama sağlıklı değil🙏🏻
yanlisanlamaama Superisi- benim tamamen kesmedi ama çayı en fazla günde iki bardak o da açık şekilde içiyorum kahve de günde 1 fincan hakkım var ama ben her gün içmiyorum iki üç günde bir içiyorum biraz doktora kalmış bir tutum arada kaçamak yapmaktan zarar gelmez bence 😀
Kleopatra- Superisi- Etrafımda gördüğüm kadarıyla bir fincan kahveden birşey olmuyor. Ben kahveyi sevmediğim için içmedim çok nadirdi içtiğim. Çayla da sadece sabah kahvaltısında aram oluyor onda da bir bardak içtim.
Busel Superisi- kahve ve çayda kafenin miktarı yüksek günlük 200mg kafein sınırı var ve kafein çoğu gida da var cikolata bile dahil. Kahve bebeklerde taşikardi yapıyor kanıtlanmış birsey bu bu yüzden doktoru gectim eşim asla icirmiyor bir yere gittigimde cok nadir 1 fincan turk kahvesi içiyorum çayı da açık ve limonlu günde 1 2 bardak içiyorum bazen hiç icmiyorum. Doktorum bu konuda bir sey demedi zaten dikkat edilmesi gereken seylerin başında kafein geliyor 🤣 çoğu vitamin bitkisel ilaçlarda da kafein var bu yüzden dahiliye doktorum genelde kafein olmayan vitamin ve bitkisel ilaçlar yazıyor ama tabi gunde 1 fincan kahveden bir sey olmaz mg hesabi yaptikca sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Superisi- Busel bu bana biraz motivasyon yazısı gibi oldu. Haklısınız, doktor çok katı ama etrafımda hamile herkes içiyor, doktoru dinlemek de fayda var. Eşim de hazır ambalajlı hiçbir şey yememe izin vermiyor, sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Mysmrt Superisi- ben ilk üç ay içmedim sonrasında yavaş yavaş içmeye başladım şimdi haftada bir iki filtre kahve içiyorum her gün de açık olmak şartıyla çayımı içiyorum 33 haftalığım şükür bi sorun olmadı. Zaten kansızlık yapıyor diye izin verilmiyor ama günde bir fincan kahve içiliyor genelde abartmadığınız sürece bi sprun olmaz bu kadar kasmayalım😊
Superisi- Mysmrt filtre kahvede kahveler arasında kafeini en fazla olan bir kahve. İyiymiş maşallah, darısı başıma 🙏🏻
Mysmrt Superisi- yani ben bi süre sonra kasmayı bıraktım ona dikkat et buna dikkat et çok yıpratıyorum kendimi 😃
Busel Superisi- çikolata da elbet yiyeceğiz ama biz napiyoruz hem kahve hem çikolata aynı anda yiyoruz bu sefer 200mg kafenin miktarını geçiyoruz farkında olmadan 🤣 arada tabii ki yapacağız daha dikkatli ilerlersen hiç bir şey olmaz kafan rahat olur en güzel 1 küçük bardak filtre kahve zaten direk 200 250 mg kafein haftada 1 tuketmek hiç bir şey eksiltmez canım canın çekerse tabii içmelisin ama içmeyince de canı istemiyor insanin 6.ayın icindeyim toplasan 5 kere içmemişimdir😙
aseldurununannesi_ Superisi- ben en başından beri sabah kahvaltıda çayımı üç dört bardak açık olarak günde bir fincan Türk kahvesi içtim fazlası zarar demişti doktorum ama herkes için aynı olmayabilir
dlndln Superisi- 14 haftalık olduk doktorum günde 1 fincan kahve içebilirsin dedi 3-4 günde bir türk kahvesi içiyorum çayıda günde 2 bardak kadar içebilirsin demişti ama çayı nadir içiyorum sevmiyorum
Zeynepsen Superisi- kafeinsiz Türk kahvesi içiyorum hergun iki tane kadar çayda çok aramam ama varsa sofrada içerim bir iki bardak
Papatyaa_01 Superisi- ben günlük 2 3 bardak çay içerim hele misafir gelirse yada gidersem bu 5 bardak bile olabilir :) günlük bi fincanda neskafe içerim şuan vitamin değerlerim felan çok iyi bebişimde haftasıyla uyumlu, sanırım çay kahveyi demir eksikliğini kansızlığı etkiler diye yasak diyorlar ama ben içiyorum napıyım seviyorum 🤷🏻♀️ doktor yasaklasaydı içmezdim o ayrı :)