Glbhr91 benimde çatım dardı. Ama doktorum normal doğuma engel değil dedi . Bende doktorumu dinletip normal doğum yaptım. Ama normale uygun değil sezaryen olman gerek deseydin yine kabul ederdim. Doktoruma güveniyordum çünkü. Hangi doğum şekli sizin için en iyiyisiyse doktorunuz onu seçmiş. Üzülmeyin bence. İkisinin sonunda da yavrunuza kavuşmak var.