Den1z_21 Selam kizlar ben erken dogum yapdim 32 hafdalik bebeyim 1 kq900 cok sukur sagligi yerinde kuveze almadilar ama cok kucuk sizce kac aya normal bebek gibi olur
Yaseminturan_ Den1z_21 Sık sık emzir sütün yetmediğinde mama ihmalmetme inşallah toparlar çabucak ilk oğlum 29+3 de dogmustu 54 gün kuvozde kalmıstı şimdi yine riskimiz var 32+5 olduk bebek 2010 gram ama kuvoze girer dediler bana
birannebirfurki Den1z_21 maşAllah valla bu haftada doğup küveze girmemesi mucize ❤️ bol bol emzir sütünün kalitesini arttırıcak şeyler ye iç
mimaranne06 Den1z_21 2.280 doğmuştu oğlum.2 kiloya düşmüştü 20.günde. 2 aylıkken 3800 küsürdü. Hemen alıyorlar.