Sezen07 Yesimustafa bünyeye bağlı mesela benim 37 bitiyor ben şuan kendimi iyi hissediyorum karnım hafif aşağı indi cektirim kilo da almadım ama sen ağırlamışsındır 7 8 falan da cektirebilirsin tamamen sana bağlı
Aysehatun Yesimustafa ben 34.haftada yaptım baya yoruldum bence 34.haftadan sonraya bırakmayın benim ödemim çoktu ama şansıma hava mükemmeldi sıcaktı birazcık ama olsun 😇
Polikistikanne Ben 36 haftalığım pazartesi günü olacak çekimim ☺️ Bence 32 ve sonrası olmalı hem göbek tam kendini belli ediyor ☺️ Ama tabi bünyeyede bağlı. Ben rahatım hareket v.s kısıtlamam yok şişmedim. Ama bazı hamilelik daha zor geçiyor ağırlaşıyor insan.
Yesimustafa Polikistikanne Sezen07 saolun kızlar tamemen bünyeye baglı havalardan dolayı tereddüt ettim biraz