elifyagci
Merhaba canım ben de aynı şekilde öyleyim.2 haftadır deyim yerindeyse ölü gibi yaşıyorum.Dun akşam yok ben iyilesmeyecegim diyerek ağladım. Burnum tıkanmış nefes alamıyorum boğazım ağrıyor eklemlerim ağrıyor sol ve sağ karın boşluklarım ağrıyor.Covid testi verdim bu grip olamaz dedim çünkü.Test de negatif çıktı da ona sevinecek halim bile yok.Allah kimseyi sağlığıyla sınamasın.Bu arada antibiyotik ve tonla vitamin kullanmış halim bu.🥲