h_s_1411 Kızlar 36+3 haftalık hamileyim doktorum 12 ocakda gel demişti neyse o güne randevu almıştım şimdi bakıyorum randevu durumu iptal yazıyor Konya şehir Hastanesi’n de bu durumu yaşan var mı 12 ocakda gitsem bakar mı
Ay11 h_s_1411 canım dün gordum bende hekimler işi birakiyor GB birşey 12ocakta o yüzden iptal olmuş olabilir
h_s_1411 papatyannaa Canım görümceme de aynı güne aynı doktora almıştım ama onun ki aktif randevu yazıyor ya
Kayaozge Ay11 Evet bende dün okudum hekimler bırakacağı için randevuları iptal ediyorlarmış benim de 20 ocakta inşallah etmezler
h_s_1411 Ay11 Canım ama o gün görümcemin de aynı gün aynı doktora randevusu var ama onda aktif randevu yazıyor
h_s_1411 Bltirm Canım ama gebelere diyaliz hastalarına kanser hastalarına bakacaklarmıs ayrıca aynı gün aynı doktora görümcemin randevusu var ama onda aktif randevu yazıyor
Bltirm h_s_1411 Duyduğum kadarını söylüyorum ama bence hepsinin grev yapması çok yanlış olur zaten. Olay olur