Ayyyseeeeeee bizde 40 hafta icindeyiz bende arada bel agrisi oluyor hafiften 5 10 dkika suren o kdr
Cumarteside nisan geldi
Ama nstde falan hic sanci manci yok 😐
Keyfi yerinde herlde geçtiğimiz cumadan belli 1 cm acilma var hic degismiyor artmiyorda catlicam resmen
Kizlar nazli olur derler ama bizde oglanlar çıktı
Esim napion ogluma cikmiyor zorla cikarcaz herlde o kdr iyi bakma keyfi bozulsun gelsin diyor 😂😂