250 den sonrasını risk görüyorlar o yüzden öyle yazıyor. 1000 üstü çıkacak anca öyle risk yok diyorlar. Benim de 450 ydi riskli riskli dediler fetal DNA yaptırmalısın dediler. Yaptırdım sonuç çıkana kadar stresten düşürecektim neredeyse. Sonucunuz gayet normal endişe etmeyin