17 haftalık hamileyim iki gündür bel ve alt karnımda ağrı var sanki sürekli tuvalete sıkışık gibi baskı var karnımın alt kısmında sertlik hissediyorum az bi eğilme bile olsa sanki anlık sancı giriyor gibi herhangi bir lekelenme yok böyle bişey yaşadınız mı çalışıyorum her an hastaneye gitme imkanımda yok ilçedeyim