Tugbazdmr ben 2 kere kan verdim sadece 100 lu değerle öğrendim 48 saat sonra tekrar aynı yerde aynı saatte verdim 4 kata yakın artış oldu 400lere çıkmıştı doktor güzel artmış diyip daha kan verme gerek yok dedi 1 hafta sonra kontrole çağırdı. Bana da beta çok artmış kesin ikiz falan dendi ama tekti. İkiz gebelik betadan belli olmuyor pek. Gorumcemin de ikizmis mesela 4 kat artmış onun benim gibi ama bende tekti