Karman34 Merhaba kızlar 26+5.haftadayım 2-3 gündür gün aşırı karın ağrım veya kasık ağrım oluyor bebek çok aktif bir sorun yok yaşayan varmı? Arada da kasılma gibi oluyor artık karnımda
myangelson Karman34 bir doktora görün istersen canım usutmus enfeksiyon olmuş da olabilirsin ağrılar duzenliyse siddetliyse bı görün bence
Dlkzz Karman34 bende 26+4 üm. Dediğin karin ve kasik agrisi bende de var canım. Arada bebek toplanıyor kasılıyor. Adet agrisi gibi oluyor
ipekmom_ Karman34 aynı haftadayız bendede var aynı sıkıntılar, dinlenince hafifliyor. Sanırım büyüdükçe ağrılar çoğalıyor. Artsaydı doktora gidicektim ama dinlenince geçti, hareketleride gayet iyiydi çok şükür
Btlklnc Karman34 ara ara benımde oluyor canım daha az önce oldu . İş yaparken sanki üşütmüşüm gibi karnıma agrı giriyor . 26+4 üz bu arada. Hemen uzanıyrm yarım saat dınlenıyorum gecıyor
Karman34 myangelson yani şiddetli değil ama akşam veya sabahları biraz artıyor bu durumu takiben ekstra bir belirtim yok ama bakalım pazartesi randevum var aslında ama şiddetlenirse gideceğim teşekkür ederim 🙏🏻
Karman34 Dlkzz bendede öyle işte canım ya acaba diyorum artık bu haftalardan itibaren rahim kendini doğuma hazırlıyormuş ondan dolayımı bakalım artmaz ise pazartesi gidicem doktoruma artarsa beklemem muhtemelen
Karman34 ipekmom_ ben çok hareket etmiyorum gün içinde ama 3 gün önce biraz yoruldum hala geçmeyince 🫣
Dlkzz Karman34 bende kasılmalardan dolayı doktora gittim bir problem gözükmüyor dedi. Yalanci kasılmalarmis dediğiniz gibi vucut kendini doğuma hazırlıyor. Bu haftalarda bir kaç postta adet agrisi gibi agri okumuştum o da çoğu kişi de oluyor sanırım. Bir de rahim büyüyor ondan da olabilir. Enfeksiyonum var doktor ilac vermedi bol su içiyorum o da tetikliyor belki de.
ipekmom_ Karman34 bende çalışıyorum yolda çok yoruluyorum ondan dolayı oluyor akşam eve gidip dinlenince geçiyor
Karman34 Dlkzz dediğiniz gibi olabilir bende kasılmalardan dolayı progestan fitil ile magnezyum kullanıyorum . Galiba bu haftada çoğu kişinin sık rastladığı bir durum gibi gözüküyor
Karman34 ipekmom_ yürüyüş etkiliyor evet doktorum bana özellikle demişti yürümek herkese iyi gelmez kendi doktorun olup kendi rutinini sürelerini belirtlemen lazım diye
Gizem-ayldz2002 Karman34 bende 21+6 haftadayım şuan aynı şikayetle sabah uyandım biraz ağrıdı geçti ama kızımın sadece bugün gün içinde toplandığını hissettim oynadığımı hareketini hissetmedim :/( tedirgin oldum :(
Karman34 Gizem-ayldz2002 belki yorulmuşsunudur o haftalardada dönem dönem bebek hareketleri yavaşlayabiliyor
Gizem-ayldz2002 Karman34 biraz yoruldum e 1 hafta diş ağrısı çektim gece uyuyamadım üzerine sonra da grip oldum hala gribim yemek yiyemedim falan 🥲şimdi oynuyor çok şükür