Merhaba herkese. Planlı bir şekilde çocuk istiyoruz. Adetim tam anlamıyla Pazartesi bitti Salı ilişkiye girdik, Cumartesi günü tekrar denedik. Pazar akşam regli sancısı gibi bi sancı çektim mideme kramplar da giriyordu. Hafif bir mide bulantısı da var ama kusturmuyor. İnternetten çok araştırdım gebeliğin ilk haftalarında karın ve kasık ağrıları görülür yazıyordu. Bu kadar erken belirti normal mi ? Ben mi çok heyecan yaptım bilmiyorum. Sizin en erken belirtiniz ne zaman başladı ? Gebelik testi şimdi benim için uygun mudur ? Yorumlarınızı bekliyorum.