Kızlar Merhaba normalde 17.18 günlerde yumurtlarım sanırım stres kaynaklı olduğu için. Bu ay aklım başka şeylerdeydi öylesine 12.gün test yapmıştım 2 Ocak ta test şöyleydi

3 ocakta tekrarladım aşağıdaki gibiydi ben çatlaması için havuç yedim bi tane çünkü 8 ve 11 günlerini değerlendirmiştim başka deneme olmadı 17. Güne kadar. Sizce bi ihtimal var mı🥲
