Bende günde bir defa 600 mg trileptal alıyorum, ataklar artınca geçen hafta gittik sabahta aynı ilaçtan 300 mg al bir hafta o şekilde deneyelim dedi nörolog. Fakat ilaç hiç fayda etmiyor, o sebepten korkuyorum. Birde ilaçlar arttıkça da çoçuğa zararı daha fazla olacaktır değilmi