Arkadaşlar merhaba bugün transferimin 6.günü teansferin 3. Gününden beri kasıklarımda sanki adet olacakmışım gibi bi ağrı var ve bu ağrı bazen ayağımı hareket ettirdiğim de yattağımın yerden kalktıktan sonra da giriyor başına böyle bşy gelen varmı normal zamanda da ağrıyor bazen bazende hareket ettiğim zamanlarda birde 3. Günü sol bacak ağrısı vardı o şuan yok normal ağrıması değil ama ayağımı hareket ettirdiğimde yata yataktan kalktıktan sonra ağrı girmesi korkuttu başına böyle bşy gelen var mı