Balboncugum Merhaba 18+6 hamileyim bebeğimize osman isminin yanına isim arıyoruz eşim osman taha olsun diyor sizce nasıl uyumlu mu söylemesi sanki zor gibi geldi bana fikir verebilir misiniz