Kızlar ben şeker yüklemesi yaptırdım 50mglik ama sonuç 155 çıktı başka bir doktor tekrar 75 lik istedi bunu yapmadım tekrar aynı şeyleri yaşamak istemedim diyet yaparım dedim şeker ölçüm cihazı hangi marka iyi çubuğu devlet karşılıyomuş ama bana tanı koyamadığı için çubuk vermedi ne yapmalıyım bilgisi olan var mı