Milletin yarattığı algıyla sezeryana karşı ön yargılı olma canım ben ilk doğumumda öyle yaptım ölümlerden döndüm doktorum sezeryansın %80 demesine rağmen 42+3 de hiç açılmam ve sancım yokken sıfırdan şunu sancı aldım 10 saat boyunca sonuç doktorun alttan muayene etmesi sayesinde zar zor 3 cm açıldı daha da ilerlemedi bebeğimde bende kötüye gittim o kadar sancı üstüne sezeryana alındım aşırı iyi bir ameliyat geçirdim sonrası da dahil keşke en başından sezeryan olsaydım dedim 3 güne toparlandım☺️ inşallah seninde öyle olur canım hayırlı olsun evladın 🥰