Cerenkh Merhaba 16 haftalık gebeyim kontrole gittim doktor plasentanın aşagda olduğunu ve bir ay istirahat etmemi söyledi bir ay içerisinde yukarı çıkmasını beklicez. Daha önce bu durumu yaşayan oldu mu moralim çok bozuldu riskli bir durummuş
minik_kuzumm Cerenkh merhaba bende de aynı durum vardı daha sonra yukarı çıktı. Hareketlerinize dikkat edin korkmayın ☺️ inşallah sizinki de çıkar
Asli2023 Cerenkh canım korkulacak bir durum diil ama sadece kendine dikkat etmen gerekir ağır kaldırmak merdiven çıkmak uzun yürüyüşler yapmaman lazım taki omuzlu haftaları görene kadar ondan sonra yukari cikiyor
umena Cerenkh benimde öyle 25 haftada öğrendim 28 haftalıgız kanama yaşadım evet o yüzden yatıyorum dinleniyorum umarım çıkar çıkmazsa da ara sıra kanama (ki herkeste olmuyor) ve mecburi sezeryan dışında bir sıkıntısı yok dizin haftanız bayagı erken 31/32 de çıkan bile var ağır kaldırmayın dinlenin ilişkide bulunmayın