09.01.2023 akşam 11.12’de kucağıma aldım kızımı. Normal, suni sancı ile oldu.
Pazarı pazartesiye bağlayan gece resmen ağrıdan bir saat uyumuştum. Deli gibi bir sancı var ancak kesinlikle düzenli değil. 34. haftadan beri de her an gelebilir diye minik yaramazımızı bekliyorduk. Sabah oldu hala ağrım var çok çok az annem ısrarla doktorunu ara dedi. Doktorumu aradığımda uyuyamamışsın ne düzenli sancısı çık gel hastaneye dedi. 5.30 gibi beni muayene etti. Etmeden öncede bahsettiğin doğum sancı değil yalnız açılma yoktur daha dedi. Vajinal muayeneye alır almaz 5-6 cm açılman var yatış yapıyoruz dedi. 🥰 kaşıntılardan ve ağrıdan çok istiyordum doğum yapmayı. Kayıt işlemlerim yapıldı doğumhaneye indirdiler direkt. Benimle beraber 5-6 kadın vardı doğumhanede sancı çeken. Ona rağmen ayakta geziyordum iyiydim. Nstye bağladılar hala iyiyim. 3 saat ayakta gezdim sancım yok ilerleyen bir açılma yok. En sonunda suni sancı verdiler. Kimseyi korkutmak istemem ama dirayetli ve acı eşiği yüksek bir insan olmama rağmen 2 saat boyunca sancı çektim açılmam ilerlemediği için. En son 10 cm açıklığa ulaştığımda doktoruma ya sezeryana al ya epidural ver dedim. Saçmalama doğum başladı 2 dakikalık işimiz var dedi. Sadece derin nefes al ve ıkın dedi. Dediklerini yaptım bir yandan ebe karnımı bastırdı. İki üç derin nefes ve ıkınma sonrası başının çıktığını gördüm. Bir baktım kızım komple çıkıyor ve gözlerini açar açmaz göz göze geldik. Şahane bir duyguydu ve inanılmaz bir rahatlama duygusuydu. Sancılar resmen bir anda kesildi. Dikişlerim dikildi. 7 adet dikişim var şu an birazda ağrım çok şükür güzel bir gece geçirdik.
Sancılarınızın düzenli olmasını beklemeyin her daim doktorunuzla iletişimde kalın derim nacizane. Bir de doğumdan önce yok kaynanam yok görümcem diye evham yapmayın. Doğumdan çıkınca hiçbiri kalmıyor 🥰 herkes sağlıkla ve kolaylıkla alsın bebeğini kucağına 💖