Günaydın kızlar, dün kontrol için gittiğimde bebeğimin bağırsak ve kalbinde parlaklık oldugu söylenildi. Down sendromu riski yüksekmiş bunun içinde amniyosentez sıvısı aldılar sonuclar 1 aya belli olacak aynı durum başına gelen ve sonuçları iyi olan annelerim var mı dünden beri aşırı kötü durumdayım psikolojim bozuldu…