Elifnurrr80 Kızlar hafif boğaz ağrısı var ilerlememesi için ne yapmalıyım. Ya da eczane den hangi ilacı alabilirimm acil yardım lütfen
symabskrt Elifnurrr80 fisfis kullanabilirsin demişti bana doktor herhangi bir boğaz fisfisi pastil de öyle birde ben evde hep sıcak su bal limon yaptım gün içinde içtim ve ılık suya sirke koydum bir kaşık öyle içtim sabah öğle akşam ancak geçti
ArvenMom Elifnurrr80 ilaç kullanılmıyor gebelikte doktoruna danış yada eczaneciye ama çok birşey vermez 1 aydır hastayım tekrardan hastalık tekrarladı bal limon zencecil c vitamini ilaç vs
haticenurrr Elifnurrr80 pastil kullan canım birde tuzlu suyla gargara yap, normal su içerken hep ılıklastır iç, bogazını devamlı nemli tut. ve her gün sarımsagı ezip bir şeker kasıgı balla beraber yut
_rabia_151215 Elifnurrr80 bir aydır boğazım ağrıyordu oastil aldım ve gerçekten işe yaradı tavsiye ederi. Zaten başka ilaç kullanamıyoruz
Limonluek Boğazım kötü dünden beri vucudum etlerim acıyo çok kötüyüm bu durum bebeğe zarar verir mi? Birden oldu kontrole alamadım. İlaç verseler kbl edeymmi acile gtmeyi düşünüyorum. Ama bu durum bebeğe zarar vermezse ilaçsz dayanırım. Bilginz var mı?
haticenurrr Limonluek canım valla 16 gündür hastalık cektim ilaçsız geçiririm kullanmayayım dedim ama daha da ilerledi doktor antibiyotik basladı burun spreyi verdi anca kendime geldim 2 gündür, bebege zararı yok dedi
haticenurrr Limonluek ama acildeki doktor ilaç vermez o sorumlulugu almak istemiyor kendi doktoruna git yada aile hekimine git onlar ilgileniyor
Limonluek haticenurrr halsizliğin bebeğe zararı yoksa pastil flan idare ederm ama istifra da başladı ben bi görüneyim teşekkür ederim. Daha önce de demişti doktorum enfeksiyon varsa antibiyotk başlanır korkma diye
Limonluek haticenurrr çok geçmiş olsun sizede ama toparladı biraz, yapcak birşey yok bebeklerimiz allaha emanet 😇
Limonluek haticenurrr antibiyotiğe başladık :/ 6 yıldır ilk kez kullanıcam hamileliğime denk gldi üzüldüm
Zuhre1 Elifnurrr80 ballı limonlu ılık su iç canım suyu ılıtıp içtim ben bogazlarım yumuşadı çok şükür