Tugbakose-24 bende dün girdim aynı doktora doğru almışsın bir sıkıntı yok. Sana da bana yaptıkları gibi yapmislar. Benim 9:00-10:00 arasiydi ekranda ismim çıkmadı iceri sordum randevu kaydimin ekran resmini gosterdim oyle aldilar iceri. Vardiya Pol. Yazıyor ya o akşam demekmiş ama yanlışlıkla sabaha vermişler. Hemencecik girip söyledim onlar kendi bilgisayarından duzelttiler girip muayene oldum. Yalnız çok şey bekleme 15 dakika baktı doktor bir sorun gozumuyor dedi. ekrwnda malesef kendine donuktu. pek birsey goremedim. ayin 17 sinde kendi doktoruma randevum var Allah’tan o tam gosteriyo bebeğimi.