ummuhan3 benimki 8 gün önce yumurtlama oldu değerlendirdik arada göğüs ağrım ve sol kasikta ağrı oluyor daha önce 2 kez kürtaj geçirdim 1 buçuk yıldır da bisey yok dün test yaptım ama negatif çıktı erken gebelikte bekleyeceğim belli olmaz hayırlısi olsun bekleyelim adet gecikmesi olur belki