Nzlsgt_1 doktor en geç doğum zamanını söylemiştir bence. Bende 31+4üm bana da en geç 10 Mart dedi. Kiminin hamileliği doktor ve gebe tarafından bekletiliyor normal doğum için 42 hafta sürüyor, kiminin erken 37-38 de doğuyor kimi de sezeryan olduğu için erken oluyor. Bu tamamen gidişata bağlı