Kizlar merhaba 37 haftalik hamileyim suan ozel bir hastanede takıpliyim ama doktorun genelde sezeryana almasini duydum icime şüphe düşürdü son zamanda. Kizilay hastanesi tugba hanim ve medicana rengin hanimi duydum normal dogal dogumu destekledigini hic gitmedim gidenler dogum yapanlar nasildir bilginiz var mi ufacik seyi bahane edip sezeryana alsin istemiyorum