Mervems Kızlar son adet tarihime gore 5. Haftaya yeni girdim. Suan adetim 4 gün gecikti bugun beta hcg 1651.1 çıktı ama kese görünmedi. Rahim duvarları kalınlaşmış dedi. Haftaya persembe gidicem gozukur mu sizce? Siz keseyi kacinci haftada gordunuz 😊
bilges Mervems canımmben 4 + 2 haftalıkken gördüm ancak son adet tarıhımle uymuyor bır hafta gerıden. Yanı benım beta hcg 5000 ken gozukmedı snra ertesın gun 6000 falan olmuştur dedı doktorum gözükür dedı gözüktü ve 4 + 2 haftalık olduğumu soledı daha erken bıraz yukselsın görürsün🤗
Tahsey Mervems Banada oyle oldu çok zor gördü keseyi bide kilom vardı benim 6+2 keseyi gördü. 10 gün sonra kalp atışları için çagirdi gözükmedi alttan baktirdim gözüktü 7+5 di i zaman alttan baktirsan bişey olmuyor korkma cinsiyetide öyle öğrendim ben yoksa.
Ozgeulnc Benim bugün tam 5 haftalık gittim ve kesem göründü ❣ Minicik minnacık çok güzel inşallah sende görürsün 🤗