Feslegenn çok akıllı o su götürmez bi gerçek. Ama biraz yaramaz. Bir de çok hareketli yürümeye başladığından itibaren Oturduğunu ben görmedim. Sadece rafadan tayfayı izliyor onu da ayakta sallanarak izler 😂😅 şu an 15 aylık ilerde Nasıl olur bilmiyırum ama burda 3 yaşında bi Bilge annesi vardı o anlatmıştı yönetici karakterde olduğundan bahsetti benim kızım da da o belirtiler şimdiden var 😀 birazcık ketum diyebilirim hoşuna giderse devamını getiriyor yoksa asla bakmaz bile