Buse2245 Kabızlık sorunu yaşıyorum 16. Haftadayım 2 gündür çıkamıyorum doktorum şurup verdi başka önerisi olan
Tgck Buse2245 bende 16. Haftadayım 2 gündür çıkamıyorum kayısı kaynatıp suyunu içip kendisini yemek iyi geliyormuş yarın deneyeceğim