babysahin sen bilirsin canım bende çok kararsızdım herkes bişey dedi boyayı alınca rahatladım çünkü boyada koku dahi yoktu o kimyasal kokusu olur ya o olmayınca rahatladım doktoruma sonra gittim tabi içimde 0 endişe kalsın diye muayeneye girdim bebek iyiydi öyle rahatladım tamamen bende zaten. Ama tavsiye ettiğim boyayı aklında bulundur gratiste de var hem çok memnun kaldım bende