Kizlar doguma 33 gün kaldi normalde saat basi tuvalete kalkiyordum veya bebek hareketlerinden hep uyaniyordum ama son 3 gündür gercekten hem rahat uyuyorum hem uykumu almis oluyorum saat basi kalkmak yerine 3-4 saatde bir kalkar oldum sizce normal mi ayni durumu yasayan var mi? Dogum yakin midir acaba? Agrilarim da azaldi yalanci sanci cekiyordum acikcasi ama su son 2-3 gündür o da yok suanda arada sadece sanki cocuk vajinamda elini cikartacakmis gibi hissediyorum 😅