Ikicocukannesi32 Kızlar Geçmeyen Öksürük Grip Vardı 1 Aydır Neredeyse Gribim Bitmişti İki gün önce tekrar başladı Bugün Koku Ve Tat Alamıyorum Sizce Normal mi Yoksa Korana Belirtisimi ya Korkuyorim Cocuklarim Var
Cano42 Corona olmussun canim , 5 gune gecer bulasicilik. Bende yeni atlattim atesim 3 gun vardi 12 gune anca geldim kendime . Ates oldugunda Uzun surebilio. Bol sivi tuket .