Ada9y çok güzel bir heyecan, korkuyla gölgelemeyin bu heyecanınızı ne olur :) her şey harika ilerleyecek ve neticede bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alacağız. Artık doktorlar her şeyi önceden görüyor, bir sürprizle karşılaşma ihtimalimiz çok çok düşük, tatlı tatlı heyecanlanın ama korkup da kendinizi boş yere yıpratmayın :) iyi doğumlar :)