Melegimmmmmm 6+6 haftalik olcaz cumartesi gunu aceba doktora gitsen duyarmiyiz kalp atisini siz kacinci haftada duydunuz
Beyza12345 Melegimmmmmm ayni durummbende de var canim 6+2 deyiz biz de muhetemelen duyulur ayin 30 un da gidicez doktorumuz öyle cagirdi
Melegimmmmmm BuseBasderici peki bulantiniz falan war mi benim kasik.agrim ve bel agrimdan baska bisey yok
Haticemustafa Melegimmmmmm 6 ila 11. Haftalar arasinda duyuluyor canm belli olmuyor ben 6 haftalikken gitmistm kalp atisi vardi ama usgde duyulmuyordu 7. Haftada usg dede duyuldu 😊
BuseBasderici Melegimmmmmm tatlım ben şu an 16 haftalığım sadece sabahları oluyor bulantım. Kasık ve karın ağrılarım için 11.haftada doktorum magnezyum vermişti
Caglaaa Melegimmmmmm 7+6 da duymuştum canım hatta ilk duyulmadı başka doktora yönlendirdi su içtirip o zaman belli olmuştu
Defnemmm2301 Bende 6. Hafta da gittim doktorum bana 8. Haftada dinlesek daha iyi olur dedi ve 8. Hafta da çok güzel bir ses duydum Rabbim herkes e yaşatsın bu duyguyu 😍😍