z2944 ayy çok sorun yaşadığım konulardan biri diyebilirim ben bugün tam 17 haftalık oldum fakat sırt üstü yatamiyorm iyi deil denilyor ya sağ ya sol tarafa uyuyorm bı bacağımı eşimin bacağına atiyorm uyuyana kdr tabi uyuyamyorsn artk bacaklarım felç durumunda 😂 uyuşuyor normalde sırt üstü uyumanın zararı var denilyor bebeğe kan basıncı gitmyor die duydum o gundendir maalesef uyuyamyorm sırt üstü