Euphoriaa şöyle düşünün ; doktor için vajinamızı görmek hiç bir anlam ifade etmiyor. O o sırada sadece bebeğinizi sağlıklı bir şekilde doğurtmak için çabalıyor olacak. Onun için hiç bir şey ifade etmeyen görüntü için sizin utanmanıza da gerek yok. KBB doktoruna ağzınızı açmak gibi bir şey. Hem gördükten sonra kadın-erkek ne fark eder ki, utanacak olsak kadın da utanılır gayet normalde. Ama işte doktor olunca ne erkek ne kadın farketmez. Ayrıca doğum sancısı çekerken ve bebeğinizin dünyaya gelmesi bu kadar yakınken aklınıza utandığınızın da geleceğini sanmam :)