aslisevdi biz de doğum sigortası yaptırdık Ağustos ayında. Ne yazık ki eşimin başlarda ertelemesi yüzünden hamile kaldıktan sonra yaptırdık biz sigortayı o yüzden fiyatı biraz daha yüksek oluyor ama ne olursa olsun kesinlikle çok mantıklı muayene ücretleri bile ortada şuanda. Ben Şişlide Türkiye Hastanesine gidiyorum 9.haftamdan beri çok memnunum. Sigorta sadece Detaylı ultrasonu karşılamadı bu arada bilginiz olsun. İçinde 9 muayene + doğum (hangisini istiyorsanız) + iki gün hastanede yatış + bebeğe yapılan ilk müdahale ve muayeneler + bu süreçte anneyle alakalı bütün acil durumlarda sigortanız karşılar. Ben Demir Hayat yaptırdım 15 bine geldi taksitle falan. Bir kan tahlili bile 600 liraya patlıyor 😒 yaptırmanı tavsiye ederim