Yüksek tansiyon ile gittiğim hastanede doğum yaptım. Doktorum baş ağrın var mı dediğinde var dedim. Çünkü vardı acil sezeryan aldı. Sizi korkutmak istemem ama en azından Bi doktorunuz ile görüşebilirseniz, görüşemezseniz bile acile girseniz hem sizin hemde bebeğiniz için iyi olur.