Nursefa_14 Merhaba kızlar, göbek fıtığı olupta normal doğum yapan var mı, ilk gebeliğimde fıtık oluştu ve sonrasındada ameliyat olamadan tekrar hamile kaldım, acaba normal doğumda benim için sıkıntı olur mu? Yaşayan var mı?
Nursefa_14 nurannee- acaba bir sıkıntı yaşadımı o an yada sonradan Benim ilk gebeliğimde oluştu fıtık şuan 2. Ye doğum yapıcamda biraz korkuyorum
rcbb Arkadaşımda vardı doktor önermedi normal doğumu. zaten fıtığı şişmişti baskı yapiyordu normalde yaparsan acın çok fazlaşacak doğum yapamazsın diye normal yapmadılar
rcbb cinsiyeti öğrenmek için devlet hastaneye gittim 18 haftalık hamileyim bana erken olduğunu sağlık yeter dedi daha ne istiyorsun dedi doktor yatmamla kalkmam bir oldu ertsi hafta özele gittim gayet ilgilendi doktor çocuğun gelisimine kafa yapisina herşeyi ayrıntısına kadar baktı aradaki fark çok büyük
tgcebl Göbek deliği karın büyüdükçe dışarı çıkıyor o mu göbek fıtığı oluyor ? Anormal bir durum mu bu 🙄