Bu ilk postum :) Allah’ın izniyle Cuma günü sezaryen olacağım, bugüne kadar cevaplayabildiğim soruları cevaplamaya çalıştım elimden geldiğince.. İnşallah güzel bir süreç geçirip buraya da, merak edenlere yol gösterici olur diye, detaylı bir şekilde görsellerle birlikte doğum hikayemi de yazacağım. Bebek sahibi olmak isteyipte çabalayanların kucağını boş bırakmasın Rabbim, doğumunu bekleyen hamiş anneleri de kocaman öpüyorum hayırlı, sağlıklı doğumlar diliyorum şimdiden hepimize 💐💝