snayglll Kızlar bugün 12.günüm aslında 13.güne döndük gece biran kalkıp test yapasım geldi ama negatif benim gibi yapıp negatif olupta sonradan pozitifi gören oldu mu? Çok erken de yapmış sayılmam ama
123emakumsal snayglll bende ayin 2sinde catlatma ignesi oldum doktorum ayin 14inde test yap dedi ayin 14ude cumartesiye denk geldigi icin 16sinda test yapcam heppimiz icin hayirlisi olsun
papatya-0 snayglll 15.gun negatif 18.gun pozitifti canım ama kimyasal oldu yine adet tarihinin geçmesini bekle bence 🙏🥲
snayglll papatya-0 canım erken gebelik testi mi yapmıştın bende çok belirtiler var yaa kabızlık hayatımda hiç olmazdı inanılmaz sırt ağrısı yaşadım kasık ağrıları filan
papatya-0 snayglll kaset test yaptım önce çok silik çıktı sonra erken gebelik testi yaptım belirgin çıktı gayet değerim 21.83 tü gosterdiklerinde 🙏
papatya-0 snayglll evet kaset testti canım sonra aynı marka kaset test pozitif çıktı silikte olsa erken gebelikte net çıkti 😊