Gebeliğimin başından beri tiroid ilacı kullanıyorum canım 4 ün üzerinde çıkmıştı benimde doktor ilaca başlattı hemen şuan normal seviyede ilerliyor 33 haftalık hamileyim başından beri hem tiroid ilacı hem kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum. 32. Haftamda kan sulandırıcı ilacımı kesti o kadar