beyzzsenturkk ROJ58 4 kiloydu gecen hafta kızım doktor 4,5a kadar sans verdi ultrasonda yanılma payını da eklersek 4,5a kadar sansın var birazda bebegin gelmesine baglı catın uygun dedi daha fazlasını zaten mecburi sezaryene alıyorlarmıs denicez görücez
iremcannn1907 YagmurAnnesi @ROJ58 ben 4300le normal yapamadım 🙈 son anda sezaryene alındım ama benim pik sancım sıfır açılmamdı. Sizin farklı olabilir kendinizi bizle kıyaslamayın ❤️
ROJ58 Bende 38+5 suanda bugun gittim Bebek 3.5 kilo doktorum pazartesi son bakcagiz dedi cati muaneside yapmadi henuz sanirim birdahkinr yapicak kilo olarak bebek kilo olunca normal dogum yapmiyot sanirsam kesik cok oluyor diye oyle anladim bilmiyorum bir haftada bebek nekdr alir bilemiyorum ins normal olur zaten bir haftam kaldi dogum icin gorunen ama zaten suyun kanaman sancinda gelirse bemen geliyorsun dedi ins gelr